-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.egmont
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
Gra ma na celu:
- Naukę nazw kolorów
- Naukę nazw zwierzątek
- Naukę kształtów poprzez mowę i dotyk
- Ćwiczenie zmysłu dotyku
- Ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)
- Rozwijanie interakcji społecznych
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.
Grę można wykorzystać na kila sposobów:
- Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)
- Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
- Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)
Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.
Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.
Nr katalogowy:
10614
Akcesoria w zestawie:
- 5 plansz zwierzątek
- 20 kafelków z figurami
- 1 płócienny woreczek
Pozostałe parametry:
Gry/Puzzle
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
depth:
45
-
height:
200
-
Max. liczba graczy:
4
-
Min. liczba graczy:
2
-
Oznaczenia:
-
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Edukacyjne
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
200
-
Wymagania wiekowe:
2
-
Zasilanie:
Nie dotyczy