Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions)  - Najczęściej zadawane pytania:

  • zakupy online – pytania typu „jak założyć konto w sklepie? Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
  • płatności – „czy mogę zamówić przesyłkę z płatnością przy odbiorze? Czy można poprosić o fakturę VAT?
  • transport – „jak długo będę czekać na przesyłkę?”, „czy otrzymam link do śledzenia przesyłki?”, „czy będzie możliwości skontaktowania się z kierowcą?”
  • zwroty oraz reklamacje – „w jakim czasie mogę zwrócić zamówione produkty?”, „czy ewentualny zwrot jest płatny?”. 

Jeśli masz dalsze pytania wejdź do zakładki: REGULAMIN

1. Jak założyć konto w sklepie?

Logując się w panelu.

2. Czy mogę zamówić przesyłkę z płatnością przy odbiorze?

Z zasady tak lecz wymaga to kontaktu ze sklepem. Sprzedawca może bez przedpłaty takiej sprzedaży odmówić przy niektórych.

3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Z dnia na dzień a zazwyczaj 2 dni.

4. W jakim czasie mogę zwrócić zamówione produkty?

14 dnia choć jest to oferta wyłącznie dla osób fizycznych.

LinkedIn