FAQ - Pytania
FAQ - Najczęściej zadawane pytania:
Zmień sposób komunikacji z klientem!
Monitory interaktywne przyciągają uwagę, zwiększają zaangażowanie i budują nowoczesny wizerunek marki.
Skontaktuj się z nami: biuro@homedigitaloffice.pl
-
zakupy online – pytania typu „jak założyć konto w sklepie? Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
-
płatności – „czy mogę zamówić przesyłkę z płatnością przy odbiorze? Czy można poprosić o fakturę VAT?
-
transport – „jak długo będę czekać na przesyłkę?”, „czy otrzymam link do śledzenia przesyłki?”, „czy będzie możliwości skontaktowania się z kierowcą?”
-
zwroty oraz reklamacje – „w jakim czasie mogę zwrócić zamówione produkty?”, „czy ewentualny zwrot jest płatny?”.
Jeśli masz dalsze pytania wejdź do zakładki: REGULAMIN
1. Jak założyć konto w sklepie?
2. Czy mogę zamówić przesyłkę z płatnością przy odbiorze?
3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
4. W jakim czasie mogę zwrócić zamówione produkty?