-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Plan ochrony AppleCare Protection Plan dla iPada
Serwis i wsparcie specjalistów, którzy najlepiej znają Twojego iPada.
Ponieważ Apple tworzy sprzęt, systemy operacyjne i liczne aplikacje, nasi eksperci doskonale wiedzą, jak te elementy współpracują ze sobą, i potrafią rozwiązać większość problemów w trakcie jednej rozmowy.
Kup plan ochrony AppleCare Protection Plan dla iPada. A z nim 2 lata pewności i spokoju.
Plan ochrony AppleCare Protection Plan dla iPada zapewnia nawet dwuletnie fachowe wsparcie techniczne oraz dodatkowe opcje serwisu Apple.
Kupując plan ochrony AppleCare Protection Plan, zyskujesz bezpośredni dostęp do fachowego wsparcia technicznego Apple w sprawach dotyczących iPadOS, iCloud oraz aplikacji Apple dla iPada. A w razie potrzeby naprawisz swój sprzęt w lokalnym serwisie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Szwajcarii.
Świadczenia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do prawa konsumenta do bezpłatnej naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu zapłaconej kwoty przez sprzedawcę, jeśli w momencie dostawy towar nie był zgodny z zawartą umową sprzedaży. Zgodnie z polskim Kodeksem cywilnym konsument może zgłaszać roszczenia z tego tytułu przez dwa lata od dostawy towaru.
Wsparcie pod jednym adresem
iPad jest tak zintegrowanym systemem, ponieważ zarówno sam sprzęt, jak i system operacyjny iPadOS oraz wiele aplikacji projektuje Apple. I tylko plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
- Bezpośredni kontakt z ekspertami Apple przez czat lub telefon
- Możliwość korzystania z serwisów sprzętu Apple na terenie Europy
Dodatkowe opcje serwisu sprzętu
Serwis baterii, jeśli jej pojemność spadnie poniżej 80% pojemności pierwotnej
Gdyby potrzebna była naprawa, w ramach planu ochrony AppleCare Protection Plan możesz skorzystać z usługi błyskawicznej wymiany pomyślanej tak, by Twoje rozstanie z iPadem trwało jak najkrócej. A jeśli podróżujesz po Europie, masz do dyspozycji, oprócz wspomnianej błyskawicznej wymiany, również sieć autoryzowanych serwisów Apple na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Szwajcarii.
Naprawami objęte są:
- Twój iPad
- Bateria
- Dołączony przewód USB i zasilacz
Wsparcie w korzystaniu z oprogramowania
Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple, którzy udzielają wsparcia dotyczącego iPadOS i innego oprogramowania
Czy jesteś w domu, w biurze, czy w podróży, zawsze możesz zwrócić się bezpośrednio do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy, np.:
- iPadOS oraz iCloud
- Sieci bezprzewodowe
- Aplikacje Apple na iPada, takie jak FaceTime, Keynote, Numbers i Pages
Pasuje do:
iPad